Hoe kan ik de WE Fashion App downloaden?

Je vindt de WE Fashion App in de App Store en in de Google Play Store. Klik hier om de iOS versie van de App te downloaden of klik hier voor de Android versie.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe kan ik shoppen met de App?

Bestellen met de App van WE Fashion gaat via een paar eenvoudige stAppen. Om te kunnen bestellen heb je een account nodig. Het aanmaken van een account maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van alle voordelen van WE IS ME. Ga hiervoor naar de WE IS ME pagina en kies voor 'Registreren'. Daarna kun je je gegevens invullen om een persoonlijk account aan te maken.

Stap 1
Kies kleur en maat bij het gewenste artikel, druk op de keuzebutton onderin en kies voor 'Buy it'. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt nu verder winkelen of afronden.

Stap 2
Als je je bestelling wilt afronden, ga dan rechts bovenaan het scherm naar je winkelmand.

Stap 3
Controleer de gegevens van je bestelling in je winkelmand. Hier kun je ook eventueel je bestelling wijzigen. Dat kan door het aantal, de kleur of de maat zelf te wijzigen en vervolgens te drukken op 'Bevestigen'. Heb je een kortingscoupon in je account dan wordt deze automatisch toegepast, indien van toepassing op je bestelling.

Stap 4
Klik vervolgens op 'naar de kassa'.

Stap 5
Kies vervolgens voor een bezorgwijze. Bij PostNL thuisbezorging wordt de bestelling door de bezorger op het door jou aangegeven adres bezorgd. Kies je voor PostNL servicepunt dan kun je zelf een afleverpunt kiezen en de bestelling daar ophalen op een moment dat het jou uitkomt. Kies je voor pick up in store, dan kun je jouw bestelling in een door jou gekozen WE store afhalen.

Stap 6
Je kunt nu je adresgegevens selecteren of een nieuw adres ingeven. Is alles goed ingevuld kies dan voor 'ga door'.

Stap 7
Bevestig je ordergegevens en druk op 'Bevestigen'.

Stap 8
In het volgende scherm kies je een van de betaalmethodes. Vul de benodigde gegevens in en klik op 'betalen'.

Je bestelling is nu geplaatst. De bestelbevestiging wordt getoond en tevens per e-mail verstuurd.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Welke gegevens vind ik in mijn persoonlijke WE IS ME pagina?

In jouw persoonlijke WE IS ME pagina vind je de volgende gegevens:

My Loved items
Dit zijn alle artikelen die je als jouw favoriete items hebt aangemerkt. Ook artikelen die je op Wefashion.com als favoriet item hebt aangemerkt worden hier weergegeven.

My profile
In My profile staan jouw persoonlijke gegevens zoals naam en geboortedatum. Deze gegevens, evenals je wachtwoord, kunnen hier op elk gewenst moment gewijzigd worden.

Inbox
Jouw Inbox bevat alle push messages die WE Fashion naar jou heeft verstuurd. Om berichten in jouw Inbox te kunnen ontvangen dien je push notifications aan te zetten bij installatie van de App of in de settings van de App.

My coupons
In My coupons vind je jouw persoonlijke WE IS ME promoties. Deze promoties worden automatisch geactiveerd (indien van toepassing op je bestelling) wanneer je tijdens het shoppen met de App of op WEfashion.com inlogt met jouw account. In de WE stores worden deze promoties geactiveerd (indien van toepassing op je aankoop) wanneer je jezelf identificeert met je persoonlijke WE IS ME ID in de App.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen in de App?

Ga naar je persoonlijke WE IS ME pagina, druk op de keuzebutton onderin en kies voor 'My profile'. Hier kun je te allen tijde een aantal kenmerken van jouw persoonlijke profiel wijzigen.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Kan ik in de App zien welke kortingscoupons ik bezit?

In 'My coupons' heb je altijd een up-to-date overzicht van jouw persoonlijke WE IS ME kortingscoupons. Ga hiervoor naar jouw WE IS ME pagina, druk op de keuzebutton onderin en kies voor 'My coupons'.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe werkt de Store locator?

Met behulp van de Store locator heb je direct toegang tot belangrijke informatie van alle WE stores in jouw omgeving. Zet hiervoor wel de optie 'locatievoorzieningen' van de App aan. Je ziet in één oogopslag of de dichtstbijzijnde WE stores in jouw omgeving open zijn, welke collecties er beschikbaar zijn en waar de stores zich bevinden. Selecteer een store als jouw favoriete store. Kies voor "Guide me there' om direct de snelste route naar de store weer te geven.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe werkt de barcode scanner?

De barcode scanner geeft je voorraadinformatie van alle artikelen in de WE stores. Vind je een artikel niet meer in de door jou gewenste kleur of maat? Scan de barcode en je krijgt direct te zien of het artikel op voorraad is in de store waar je je bevindt. Daarnaast wordt weergegeven of het betreffende artikel online beschikbaar is. Je kunt het artikel in dit geval zelfs direct aan je winkelmand toevoegen. Tot slot kun je zien of het artikel op voorraad is in een WE store in jouw directe omgeving.

De barcode scanner vind je onderaan in de menu pagina. Zorg er wel voor dat je de App toegang verleent tot jouw camera.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar vind ik mijn persoonlijke WE IS ME ID?

Jouw unieke ID is de QR code die je vindt op je persoonlijke WE IS ME pagina.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waarvoor gebruik ik de QR code in mijn WE IS ME pagina?

De QR code is jouw unieke WE IS ME ID. Met de QR code kun je je in alle WE stores aan de kassa identificeren als WE IS ME Member. Door het scannen van je ID worden automatisch alle persoonlijke promoties gactiveerd (indien van toepassing op je aankoop).

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Hoe kan ik inloggen in mijn persoonlijke WE IS ME account in de App?

Wanneer je de WE App opent kun je onderaan de startpagina kiezen voor 'Inloggen'. Om in te loggen gebruik je je e-mailadres en je persoonlijke wachtwoord. Dit zijn dezelfde inloggegevens die je gebruikt om in te loggen in jouw account op Wefashion.com. Je hoeft dus geen aparte account voor de App aan te maken.

Ben je ingelogt, dan worden zowel op WEfashion.com als in de App jouw gegevens zoals je winkelmand en beschikbare coupons geupdate.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Ik wil weten of een artikel in een WE store op voorraad is. Hoe doe ik dit?

Heb je je gewenste artikel gevonden? Druk op de keuzebutton onderaan en kies voor 'Locate it'. Selecteer je maat en de kleur en je ziet direct op de kaart in welke WE store het artikel op voorraad is, en hoeveel stuks er beschikbaar zijn. Zorg er voor deze functie wel voor dat je 'Locatievoorzieningen' aan hebt staan.

Heeft dit je vraag beantwoord?

terug naar overzicht

Waar ben je naar op zoek?

Bestellen & levering

Terugzenden & ruilen

Betalen

Algemeen

WE is ME & studenten

Terug naar het overzicht

Bestellen & levering

Terugzenden & ruilen

Betalen

Algemeen

WE is ME & studenten

Terug naar het overzicht

Kun je niet vinden wat je zoekt?

Wat is je vraag?

Klantenservice

  • Stel je vraag via de telefoon

    Bel 00800 933 27 446 (Gratis vanaf een vaste lijn. Kosten voor het gebruik van de mobiele telefoon zijn afhankelijk van de serviceprovider. )
    óf 003130 247 9721 (internationaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • Stel je vraag via de mail

    Stuur een E-mail naar contact@wefashion.com
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • Kom naar een van onze winkels

    Klik hier voor de openingstijden van jouw favoriete
    WE Store óf klik hier voor de Storelocator.

Hoofdkantoor

  • Receptie

    Bel 003130 247 9213 (internationaal tarief)
    Op werkdagen bereikbaar van 08:00 - 18:00.

  • WE Fashion HQ

    Reactorweg 101
    3542 AD, Utrecht

    WE Europe B.V. is ingeschreven bij
    de Kamer van Koophandel.
    KVK-nummer: 30089877
    BTW-nummer: BE0461663778