algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

LEVERING

 

Antwoorden

Wat zijn de levertijden?

Onderstaand overzicht geeft aan wanneer het pakket geleverd wordt. Je kan de status van jouw pakket altijd volgen via de Track & Trace code die je van ons ontvangt. Nadat jouw pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan PostNL krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer. Als je op werkdagen voor 15.00 uur besteld hebt krijg je de code nog dezelfde dag, anders zal hij de volgende dag verstuurd worden. De code kan je vervolgens samen met jouw postcode invullen op https://mijnpakket.postnl.nl/ om jouw bestelling te volgen totdat deze geleverd is.Ondanks de uiterste zorg voor de juiste aflevertijden kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later geleverd wordt, bijvoorbeeld bij Sale periodes of andere grote promoties. In Vlaanderen wordt ook op zaterdag geleverd.

Vlaanderen        
Besteld     Geleverd     Bezorgtijden:
Maandag voor 21.00 uur   Dinsdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Dinsdag voor 21.00 uur   Woensdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Woensdag voor 21.00 uur   Donderdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Donderdag voor 21.00 uur   Vrijdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Vrijdag voor 21.00 uur   Zaterdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Zaterdag   Dinsdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Zondag   Dinsdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
 
Wallonië        
Besteld     Geleverd     Bezorgtijden:
Maandag voor 21.00 uur   Dinsdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Dinsdag voor 21.00 uur   Woensdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Woensdag voor 21.00 uur   Donderdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Donderdag voor 21.00 uur   Vrijdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Vrijdag voor 21.00 uur   Maandag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Zaterdag   Dinsdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Zondag   Dinsdag   tussen 9.00 en 17.00 uur

 *Aan het schema kunnen geen rechten verleend worden, de leverdata kunnen onverhoopt toch afwijken van onze schattingen.

Vanwege drukte kunnen bestellingen 1 dag vertraagd zijn.

Terug naar boven

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je kan jouw levering op 3 manieren laten bezorgen:

TNTpost thuislevering Vlaanderen
De levering met TNTpost thuislevering wordt op jouw bezorgadres geleverd. Het pakket wordt 3 keer opnieuw aangeboden indien je niet thuis bent. Mocht je na de derde poging niet thuis zijn, dan gaat het pakket retour. 

DPD thuislevering Wallonië
De levering van DPD wordt op jouw bezorgadres geleverd. Mocht je bij de eerste bezorgpoging niet thuis zijn, dan zijn er in totaal nog twee bezorgpogingen. Je krijgt hiervan een notificatie en kan ervoor kiezen de bestelling te laten leveren bij de buren. Voor de laatste bezorgpoging kans kan er een afspraak worden gemaakt, indien je bij deze bezorgpoging niet thuis bent krijg je een notificatie van DPD op welke afhaallocatie je jouw pakket kan afhalen. Er zijn in totaal 4 afhaallocaties in Wallonië en je hebt 7 dagen om jouw pakket op te halen. Waarna het pakket, indien niet afgehaald, retour wordt gezonden en er een automatische terugbetaling plaatsvindt.

Levering in een WE winkel
Je kunt je bestelling ook in een WE winkel naar keuze laten bezorgen. In dit geval ontvang je een bevestigingsmail zodra je bestelling in de winkel is aangekomen. Levering is in dit geval gratis en je kunt je bestelling gedurende 15 dagen en binnen de openingstijden van deze winkel af gaan halen. Als je het pakket ophaalt in een WE winkel moet je de bezorgbevestiging en een wettelijk legitimatiebewijs meenemen. 

Terug naar boven

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen.

Terug naar boven

 

 

global.secondarynavheading