algemeen

retourneren

levering

bestellen

betalen

maattabel

studenten

we is me

app

contact

ALGEMEEN

 

Antwoorden

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken.

Terug naar boven

Wat zijn de privacy instellingen?

Door te bestellen geeft de consument gelijkertijd toestemming aan WE Europe B.V. zonodig de persoonsgegevens van de consument te gebruiken. WE Europe B.V. gebruikt de gegevens van consument uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door de consument verstrekte persoongegevens worden zonder de toestemming van consument niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden. 

De gegevens van de consument worden slechts bewaard voor zover dat noodzakelijk is voor het realiseren van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens door WE Europe B.V. worden verkregen en verwerkt. Naast het uitvoeren van de overeenkomst wordt hieronder verstaan het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie met de consument. 

WE Europe B.V. zal de gegevens van de consument uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacybeleid. De internetsite bevat een Privacy Statement.

Terug naar boven

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door in een ontvangen nieuwbrief van WE onderaan in de footer op de afmeld link te klikken: Je wordt dan doorgestuurd naar onze afmeldpagina, die je succesvol kunt voltooien door op "klik hier" te drukken.

Terug naar boven

Hoe kan het gebeuren dat uitverkochte artikelen later weer opnieuw beschikbaar zijn?

Aangezien de modewereld zich snel ontwikkelt, is niet altijd van tevoren aan te geven of een artikel weer terug in de webshop komt. Wanneer een artikel niet meer in de webshop te krijgen is, kan je ook met de Store Locator boven aan de site kijken welke winkel er bij jou in de buurt is en hen vragen om hun voorraad te controleren. De Store Locator is te vinden onder het kopje “STORES” in de footer.

Terug naar boven

Waarom kunnen kortingen tussen een WE winkel & webshop verschillen?

Kortingen kunnen verschillen, omdat we per verkoopkanaal specifieke acties en aanbiedingen hebben. We adviseren je om je aan te melden als WE IS ME member en je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Zo kunnen we je altijd op de hoogte houden van de laatste acties.

Terug naar boven

Ik wil graag werken bij WE, zijn er vacatures beschikbaar?

Voor een overzicht van onze vacatures, Klik hier

Terug naar boven

Hoe check ik het saldo van mijn giftcard?

Vul hier de cijfercode in op de achterzijde van je giftcard en het saldo wordt direct getoond.

Terug naar boven

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Neem contact op met onze klantenservice en je vraag zal z.s.m. inhoudelijk worden beantwoord (maar uiterlijk binnen 14 dagen). Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn. 
Telefoon: 00800 – 933 27 446
Email: contact@wefashion.com
Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.
Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling is daarom van belang dat je het ordernummer aan ons door geeft. 

Terug naar boven

Wat zijn de garantie voorwaarden?

Naast de door WE Fashion gehanteerde retourtermijn gelden te allen tijde de wettelijke regels met betrekking tot garantie. De wettelijke garantie bepaalt onder meer dat WE Fashion verantwoordelijk is voor de geleverde producten, en dat geleverde producten moeten voldoen aan hetgeen ervan verwacht mag worden. Wanneer dit niet het geval is, vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze Klantenservice. Ons telefoonnummer is gratis vanaf een vaste lijn.

Telefoon: 00800 – 933 27 446

Email: contact@wefashion.com

Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.30 en 18.00 uur.

Terug naar boven