Bestellen & levering

Kan ik mijn bestelling bij iemand anders laten bezorgen?

Als je je bestelling plaatst, kun je er voor kiezen deze op een afwijkend afleveradres te laten bezorgen.

In welke landen kan ik mijn bestelling ontvangen / In which countries can I receive my order?

WE Fashion heeft webshops in de volgende landen: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland. Het afleveradres van je bestelling en de bankrekening waarmee je betaalt moeten zich bevinden in het land van de webshop. Bestellen van een ander land dan onderstaande is niet mogelijk. Kies hieronder de juiste website om je bestelling te plaatsen:

Kan ik ook bestellen via mijn tablet of smartphone?

WE heeft een geoptimaliseerde mobiele site, dus bestellen via een tablet of smartphone is mogelijk.

Waar kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen?

Als je inlogt in je account, kun je zelf je persoonlijke gegevens wijzigen (waaronder e-mailadres en wachtwoord) en kun je hier meerdere factuur- en afleveradressen opgeven of wijzigen. Ook kun je hier je Favorite Store aanmaken, jouw bestellingen bekijken en je Favorites beheren.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten.

Ga naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina en klik op 'Inloggen'. Klik vervolgens onder 'Heb je een account?' op 'Wachtwoord vergeten?'

Wachtwoord

Ben je je wachtwoord vergeten, dan vul je gelijk je e-mailadres in en klik op 'verstuur'. Binnen enkele minuten ontvang je een e-mail van ons met daarin een persoonlijke link. Klik op deze link om een nieuw wachtwoord op te geven.

Hoe kan ik online bestellen bij WE?

Bestellen bij WE Fashion gaat via een paar eenvoudige stappen. We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op "Registreren". Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je altijd een account nodig.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel op 'Klik en bestel'. Het artikel wordt nu in je winkelmand geplaatst. Je kunt nu verder winkelen of afronden.

Stap 2
Als je je bestelling wilt afronden, klik dan bovenaan het scherm op 'winkelmand' en vervolgens op 'bekijk je winkelmand'.

Stap 3
Controleer de gegevens van je bestelling in je winkelmand. Hier kun je ook eventueel je bestelling wijzigen. Dat kan door het aantal, de kleur of de maat zelf te wijzigen en vervolgens te klikken op 'wijzig winkelmand'. Heb je een kortingscode dan kun je deze ook invullen in je winkelmand, onderaan het product overzicht. Kies dan voor een bezorgoptie.

Stap 4
Klik vervolgens op 'naar bestellen'.

Stap 5
Ben je niet ingelogd, dan kan dat in het volgende scherm. Je kunt hier ook bestellen zonder een account aan te maken. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je wel een account nodig, je kunt alsnog in deze stap een account aanmaken.

Stap 6
Je kunt nu je adresgegevens invullen of wijzigen. Is alles goed ingevuld klik dan op 'naar bezorgen'.

Stap 7
Kies vervolgens voor een bezorgmethode. Bij Bpost wordt de bestelling door de postbode op het door jou aangegeven adres bezorgd. Wil je jouw bestelling liever op een ander adres laten bezorgen? Geen probleem! Bij het invullen van je persoonlijke gegevens kun je dit aangeven. Kies je voor pick-up in store, dan kun je jouw bestelling in een door jou gekozen WE winkel afhalen. Accepteer de algemene voorwaarden en klik vervolgens op 'naar betalen'.

Stap 8
In het volgende scherm kies je een van de betaalmethodes. Vul de benodigde gegevens in en klik op 'betalen'.
Je bestelling is nu geplaatst en je ontvangt per email een bestelbevestiging.

Als ik meerdere bestellingen plaats op dezelfde dag, betaal ik dan meer verzendkosten?

Ja, je betaalt iedere keer als je een bestelling plaatst verzendkosten. Ons systeem ziet dit als een aparte bestelling, dus het is voordeliger om alles in een keer te bestellen.

Ik heb nog geen orderbevestiging gekregen.

Als je na een uur nog geen orderbevestiging hebt gekregen en zit de mail ook niet in je spam/ongewenste mail folder, neem dan contact op met onze klantenservice. Het kan zijn dat je order niet goed is doorgekomen.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Wat zijn de bezorgkosten?

Wij betalen het overgrote deel van de transport- en verzekeringskosten. Je betaalt dan nog slechts €4.95 bezorgkosten. Bestel je voor meer dan €50.00, dan betaal je geen bezorgkosten en wordt je bestelling gratis geleverd. Heb je gekozen voor de optie pick-up in store, dan is het bezorgen altijd gratis.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

We adviseren je een account aan te maken om te bestellen. Dit maakt het bestellen in de toekomst makkelijker en geeft je de mogelijkheid om gebruik te maken van Favorites. Ga hiervoor naar 'Inloggen/Registreren' bovenaan de pagina. Hier klik je vervolgens op "Registreren". Daarna kun je je gegevens invullen om een eigen account aan te maken. Om te kunnen bestellen heb je niet altijd een account nodig. Om te kunnen profiteren van Member-voordelen heb je altijd een account nodig.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd/beschadigd artikel heb ontvangen of een artikel mist?

Wanneer een artikel mist, neem altijd contact op met onze klantenservice.

Blijkt een artikel, ondanks onze zorgvuldige kwaliteitscontroles en hoogwaardige kwaliteitseisen, tijdens het gebruik toch reden te geven tot retour (product- of fabricagefouten), stuur dit dan aan ons terug. Bewaar het verzendbewijs goed. Let op dat je eerst je retour online aanmeld en het retournummer op je retourformulier noteert. Mocht je geen retourformulier meer hebben stuur dan in ieder geval je volledige naam, adresgegevens en bestelnummer (dit kan je terugvinden in je bestelbevestiging of opvragen bij onze klantenservice) mee in het pakket. Wij zullen de retourzending zo snel mogelijk verwerken en je bericht geven.

Mocht je een ander artikel hebben ontvangen dan besteld, stuur dit dan aan ons terug en neem contact op met onze klantenservice . Wanneer je een ander artikel retour stuurt dan je hebt besteld, is een handmatige actie vereist bij het terugbetalen van je betaling.
Terugsturen kan naar het volgende adres:

WE Fashion
o.v.v. webshop retouren
Antwoordnummer 56020
3506 VB Utrecht

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Omdat wij een zeer snelle levering willen garanderen zijn veel van onze processen geautomatiseerd. Deze processen kunnen helaas niet onderbroken of tussentijds gewijzigd worden. Wacht daarom de ontvangst van je bestelling af en retourneer de order binnen 60 dagen naar het opgegeven retouradres.

Waarom willen jullie mijn geboortedatum weten?

We willen graag je geboortedatum weten omdat we geen bestellingen van personen onder de 18 jaar accepteren.

Wat zijn de levertijden?

Onderstaand overzicht geeft aan wanneer het pakket geleverd wordt. Je kan de status van jouw pakket altijd volgen via de Track & Trace code die je van ons ontvangt. Nadat jouw pakket ons sorteercentrum heeft verlaten en overgedragen is aan Bpost krijg je van ons een verzendbevestiging met daar in jouw Track & Trace nummer. Als je op werkdagen voor 15.00 uur besteld hebt krijg je de code nog dezelfde dag, anders zal hij de volgende dag verstuurd worden. De code kan je vervolgens samen met jouw postcode invullen op https://track.bpost.cloud/btr/web/#/home?lang=nl om jouw bestelling te volgen totdat deze geleverd is.Ondanks de uiterste zorg voor de juiste aflevertijden kan het soms voorkomen dat een bestelling een dag later geleverd wordt, bijvoorbeeld bij Sale periodes of andere grote promoties. In heel Belgie wordt ook op zaterdag geleverd.

Vlaanderen        
Besteld     Geleverd     Bezorgtijden:
Maandag voor 21.00 uur   Dinsdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Dinsdag voor 21.00 uur   Woensdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Woensdag voor 21.00 uur   Donderdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Donderdag voor 21.00 uur   Vrijdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Vrijdag voor 21.00 uur   Zaterdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Zaterdag   Dinsdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
Zondag   Dinsdag   tussen 9.00 en 20.00 uur
 
Wallonië        
Besteld     Geleverd     Bezorgtijden:
Maandag voor 21.00 uur   Dinsdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Dinsdag voor 21.00 uur   Woensdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Woensdag voor 21.00 uur   Donderdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Donderdag voor 21.00 uur   Vrijdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Vrijdag voor 21.00 uur   Zaterdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Zaterdag   Dinsdag   tussen 9.00 en 17.00 uur
Zondag   Dinsdag   tussen 9.00 en 17.00 uur

 *Aan het schema kunnen geen rechten verleend worden, de leverdata kunnen onverhoopt toch afwijken van onze schattingen.

In uitzonderlijke gevallen (bijvoorbeeld bij extreme drukte) kunnen de levertijden afwijken. In dat geval wordt dit duidelijk vermeld in de winkelmand en de orderbevestiging.

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Je kan jouw levering op 3 manieren laten bezorgen:

Bpost thuislevering

De levering met Bpost thuislevering wordt op jouw bezorgadres geleverd. Bent je niet thuis wanneer de bezorger langskomt? Geen nood, dan komt hij graag een tweede keer langs. Of misschien zijn uw buren wel thuis en kunnen wij uw pakket daar bezorgen? Als dat alles niet lukt, bewaart Bpost uw pakket veertien dagen op de dichtstbijzijnde Bpost Locatie.

Levering in een WE winkel

Je kunt je bestelling ook in een WE winkel naar keuze laten bezorgen. In dit geval ontvang je een bevestigingsmail zodra je bestelling in de winkel is aangekomen. Levering is in dit geval gratis en je kunt je bestelling gedurende 15 dagen en binnen de openingstijden van deze winkel af gaan halen. Als je het pakket ophaalt in een WE winkel moet je de bezorgbevestiging en een wettelijk legitimatiebewijs meenemen.

Via een Bpost servicepunt

Je kunt je bestelling ook laten bezorgen op een van de Bpost servicepunten. Tijdens je bestelling kun je zelf aangeven bij welk servicepunt je bestelling geleverd zal worden, je ziet gelijk de openingstijden van het betreffende servicepunt. Je ontvangt een e-mail van Bpost zodra je pakket is aangekomen in het gekozen Bpost servicepunt. In deze mail staan alle details met betrekking tot het adres, de ligging en de openingsuren van het Bpost servicepunt. Ook kan je je pakket volgen met je tracking code. Na levering zal je bestelling 2 weken voor je bewaard worden. Als je het pakket ophaalt bij het Servicepunt moet je een wettelijk legitimatiebewijs meenemen. Via een Bpost Service punt kan je ook je pakket terugzenden.

Ik heb problemen met mijn "winkelmandje".

Neem contact op met de klantenservice .