Zijn alle prijzen inclusief BTW?

Ja, alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW.

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden voor de nieuwsbrief door in een ontvangen nieuwbrief van WE onderaan in de footer op de afmeld link te klikken: Je wordt dan doorgestuurd naar onze afmeldpagina, die je succesvol kunt voltooien door op "klik hier" te drukken.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Neem contact op met onze klantenservice en je vraag zal z.s.m. inhoudelijk worden beantwoord (maar uiterlijk binnen 14 dagen).

Om je goed te kunnen helpen, willen we graag bij het eerste contact alle benodigde gegevens hebben. Wanneer je vragen hebt over een bestelling is daarom van belang dat je het ordernummer aan ons door geeft.

Waarom kunnen kortingen tussen een WE winkel en webshop verschillen?

Kortingen kunnen verschillen, omdat we per verkoopkanaal specifieke acties en aanbiedingen hebben. We adviseren je om je aan te melden als WE IS ME member en je aan te melden voor onze nieuwsbrief. Zo kunnen we je altijd op de hoogte houden van de laatste acties.

Hoe check ik het saldo van mijn giftcard?

Vul hier de cijfercode in op de achterzijde van je giftcard en het saldo wordt direct getoond.

Ik wil graag werken bij WE, zijn er vacatures beschikbaar?

Voor een overzicht van onze vacatures, Klik hier

Hoe kan het gebeuren dat uitverkochte artikelen later weer opnieuw beschikbaar zijn?

Aangezien de modewereld zich snel ontwikkelt, is niet altijd van tevoren aan te geven of een artikel weer terug in de webshop komt. Wanneer een artikel niet meer in de webshop te krijgen is, kan je ook met de Store Locator boven aan de site kijken welke winkel er bij jou in de buurt is en hen vragen om hun voorraad te controleren. De Store Locator is te vinden onder het kopje "Stores" in de footer.

Wat houdt een personal shopping-afspraak in?

Kun jij wel wat hulp gebruiken bij het shoppen voor een speciale gelegenheid, het creëren van een compleet nieuwe look of het maken van de juiste kledingcombinaties? Tijdens een personal shopping-afspraak in één van onze WE®- stores krijg je persoonlijk stijladvies van een stylist op basis van jouw wensen, zoals je stijl, je budget of de gelegenheid waar je voor shopt.

Hoe maak ik een personal shopping-afspraak?

Zoek jouw favoriete WE®- store op in onze store overview en bel om een afspraak – voor jezelf of samen met vrienden/familie – te maken.

Voor wie is een personal shopping-afspraak bedoeld?

Een personal shopping-afspraak is bedoeld voor iedereen die advies kan gebruiken bij het shoppen voor een speciale gelegenheid, het creëren van een compleet nieuwe look of het maken van de juiste kledingcombinaties. Je kunt een afspraak voor jezelf of samen met vrienden/familie maken.

Wat zijn de voordelen van personal shopping?

Tijdens je afspraak ontvang je persoonlijk stijladvies, de beste stylingtips en reserveren we een paskamer voor je. Daarnaast is de afspraak geheel vrijblijvend en kost het je helemaal niets. Je betaalt alleen voor de items die je na de stylingsessie wilt houden. Heb jij al een échte eye-catcher in de kast hangen, maar weet je niet hoe je deze moet stylen? Neem ‘m gerust mee naar de winkel, we helpen je graag op weg.

Wat kost een personal shopping-afspraak?

Een personal shopping-afspraak is geheel vrijblijvend en gratis. Je betaalt alleen voor de items die je na de stylingsessie wilt houden.

Ben ik verplicht om iets te kopen tijdens de personal shopping-afspraak?

Nee, je bent tot niets verplicht. Een personal shopping-afspraak is geheel vrijblijvend en gratis. Je betaalt alleen voor de items die je na de stylingsessie wilt houden.

In welke winkels kan ik een personal shopping-afspraak maken?

In onze store overview kun je alle WE®- stores vinden waar je een afspraak kunt maken.

Wat zijn de privacy instellingen?

Door te bestellen geeft de consument gelijkertijd toestemming aan WE Europe B.V. zonodig de persoonsgegevens van de consument te gebruiken. WE Europe B.V. gebruikt de gegevens van consument uitsluitend voor zover dat noodzakelijk is voor de uitvoering van de dienstverlening. De door de consument verstrekte persoongegevens worden zonder de toestemming van consument niet aan een derde partij verstrekt voor commerciële doeleinden.

De gegevens van de consument worden slechts bewaard voor zover dat noodzakelijk is voor het realiseren van de doeleinden waarvoor de persoonsgegevens door WE Europe B.V. worden verkregen en verwerkt. Naast het uitvoeren van de overeenkomst wordt hieronder verstaan het realiseren van marketingdoeleinden en het onderhouden van de klantrelatie met de consument.

WE Europe B.V. zal de gegevens van de consument uitsluitend verwerken in overeenstemming met haar privacybeleid. De internetsite bevat een Privacy Statement.

Wat zijn de algemene voorwaarden?

Klik hier om de algemene voorwaarden te bekijken.

Wat zijn de garantie voorwaarden?

Naast de door WE Fashion gehanteerde retourtermijn gelden te allen tijde de wettelijke regels met betrekking tot garantie. De wettelijke garantie bepaalt onder meer dat WE Fashion verantwoordelijk is voor de geleverde producten, en dat geleverde producten moeten voldoen aan hetgeen ervan verwacht mag worden. Wanneer dit niet het geval is, vragen wij je om zo spoedig mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice.